„Šiame įraše yra filialų nuorodų, ir aš gausiu kompensaciją, jei pirksite spustelėję mano nuorodas.”
„Delta Air Lines“ keleivis yra „supykęs“ po to, kai tariamai buvo priverstas oro linijų užleisti savo pirmos klasės sėdynę šuniui skrydžio metu.
Šeštadienį, gruodžio 21 d., keleivis išreiškė susirūpinimą Reddit, r/delta subreddit, įrašo pavadinimas buvo „Just Got Downgraded for a Dog“.
„Šį rytą mane paaukštino į pirmą, o tik po 15 minučių mane sumažino (į blogiausią vietą, nei turėjau anksčiau). Paklausiau stalo agentės, kas vyksta, ir ji pasakė „kažkas pasikeitė“. keleivis atskleidžia.
Tada keleivis paaiškino, kaip toks sprendimas jį tik iš pradžių suerzino. Tačiau įlipęs į lėktuvą jis pamatė šunį savo tariamoje pirmos klasės sėdynėje. „Ir dabar aš supykęs“, – sakė keleivis.
Jis taip pat pasidalijo šuns, sėdinčio tariamoje vietoje, nuotrauka, atskleidė, kad tai didžiulis baltas šuo, kuris atrodė kaip tarnybinis šuo šalia jų sėdėjusiam keleiviui.
Įsiutęs keleivis sakė nedelsdamas susisiekęs su „Delta“ palaikymo tarnyba ir pasiteiravęs dėl reitingo sumažinimo. „Ir jie sako: „Galite būti perkeltas į tarnybinius gyvūnus“, ir jie nieko negali padaryti.
Tada jis aviakompanijos sprendimą vadina „absoliučiu pokštu“ ir sako: „Nėra taip, kad šuo išleido tiek daug su šia oro linijų bendrove, kiek aš.
Tada keleivis klausia, kodėl jis visą tą laiką buvo lojalus įmonei, kai su jais taip elgiamasi.
„Sėdėjau ramiai, kai kiti skundėsi, kad ši oro linijų bendrovė pastaruoju metu blogai elgiasi su klientais ir smunka paslaugų lygis, tačiau pradedu abejoti ir savo ištikimybe.
„People“ paskelbtame pranešime Delta atsakė į keleivio patirtį: „Delta komandos žino apie klientų skundą ir tiria išsamią informaciją apie tai, kas galėjo nutikti.
Savo pranešime oro linijų bendrovės taip pat teigė, kad jos kviečia klientą susisiekti su jomis tiesiogiai.
Tuo tarpu „Reddit“ naudotojai yra susiskaldę, kai kurie palaiko keleivią, tačiau kai kurie liepia jam tai įveikti.
„Teisiškai keleiviai su tam tikromis sąlygomis ir tarnybiniai gyvūnai turi pirmenybę pertvarose. „Reddit“ vartotojas ir tariamas „Delta“ darbuotojas paliko komentarą prie įrašo.
„Kai buvau rezervuotas, bet kada, kai žmonės norėjo užblokuotų vietų, turėjau jiems pranešti, kad Delta yra teisiškai įpareigota jas perkelti, jei to reikalauja keleivis su negalia. Taigi šiame CRJ 1 ir 5 eilutės laikomos pertvaromis.
Kol kitas „Reddit“ vartotojas užjautė keleivį ir pasakė: „Manau, kad daugiau jie jį paaukštino, o paskui sumažino iki blogesnio už jo vietą.
„Jei jis atloš savo sėdynę, problema išspręsta. Jis gavo vietą, už kurią sumokėjo. Šiuo atveju jis jaudinosi 10 minučių, darydamas prielaidą, kad buvo patobulintas, kad iš karto sužinotų, kad jo reitingas sumažinamas dvigubai.
Source link